Podobne ako v iných oblastiach ľudského podielu v českých krajinách,
Alebo germánským vplyv germanism je všeobecný názov pre slová, ktoré si požičali od našich predkov z nemčiny, ktorá nižšie zapustila korene a tvár ako česká. Takže v pohostinstve riešenia, stretávame sa, napríklad, podmienky: slúžiť, šenkovna, senkyr, šenkýřka, bar, vináreň, obec pub úradníckej, pub, potápanie bar v nemčine sme objavte etymologický členov rodiny die Kneipe, die Butike, der Schank, der Kretscham významy slov sú zhodné, aby v čechách zo starého český synonymický slovník, zistíme, že výčapom je pôvodne servírka spravodlivosti, vyšší súdny veľmi dôležitá osoba, ktorá má dohľad nad nápoje Šenkovánie znamená šenkování, ťuknite na položku, liatím.
Šenkový je majster dotyku, šenktyš je nálevní tabuľke krčemník je meno osoby, ktorá visí okolo v krčme, v krčme krčemný je klub, pobyt, zvyčajne v krčme; “krčemná” príležitosti je ten, ktorý sa stane v krčme každý návštevník reštaurácie nástroje nemá pochybnosti stretnete s pojmom ukazovateľ. Ak chceme byť češtinářsky spisovní, využívame slová idea. Tip je skrátená forma slova diškrece s presne rovnaký význam. Diškrece presťahoval z nemeckého Diskretion úvaha, podľa uváženia. Z prekladu z toho vyplýva, že “diškrece” bol v predchádzajúcom prínosom pre uváženia alebo ochrana osobných údajov. Začiatok slová môžeme nájsť v latinskej discretus rôzne.
Ako Michelin star restaurant máme na mysli tie služby,
Ktoré dosiahli určitý počet bodov do prominentnej Sprievodcu Michelin v pôvodnom Le Prehľad Michelin. Táto príručka, s viac ako storočie, v praxi sa zameriava na zrecenzovat a tiež odporučiť stravovanie hotel s najrešpektovanejších a tiež ideálny kuchyňa. Je zabezpečené vo viac ako dvanástich krajinách a pozostáva z hodnotenia viac ako 45 000 jedálenský zariadenia rovnako ako hotely po celom svete, najmä v Európe hodnotenie jedálenský zariadenia je určené na mnohých úrovniach, primárna a tiež veľmi dôležité sú tzv. hviezdičky Michelin, že organizáciami prijať pre svoje vynikajúce kvality.
Druhý rad je príbory, čo zase odrážať stupeň a tiež prostredí jedálenský usadiť sa na rozdiel od celebrít má určitý počet “príbory” menovaný pre každý zrecenzovaná reštaurácia, rovnako, ako sa dostane na stupnici od jedna celkom dobré jedlo prevádzkareň do 5 luxusnej reštaurácii. Možnosť je, že po stále červené sfarbenie príbory, ktorá naznačuje mimoriadne pekný jedálenský usadiť sa.
Posledný z rôznych jedným z najdôležitejším hodnotenie je Bib Znalec, sprostredkovania Bibenda, bábika Michelin, ktoré je poskytnuté služby, ktorých výberová strava neprekračuje rámec cena 28 než na meno niekoľkých ikon, ktoré služby môžu získať, sa skladajú z mincí, určenie, či je služba nesie ponuka potravín do určitej úrovne nákladov. Tento stupeň v každom štáte sa líši, je v súčasnosti vo Francúzsku chcel 16,50 EUR. Black a tiež červené známky vykresliť fascinujúce, respektíve, nádherný výhľad z toho dôvodu je v tom, či jedálenský zriadenie umožňuje jesť s nádherným výhľadom.
Symbol hrozna je potom ikona,
Ktorá jedálenský usadiť sa používa fascinujúce série červeného vína. Michelin hviezdy sú medzi najvýznamnejších výsledkoch, ktoré možno obecnom zriadení nie dostať. Hviezdička v príručke prvé objavili v roku 1926, volať zameranie rekreanti ovládače na možnosť výbornej večeri. O niekoľko rokov neskôr, stupnica má vlastne dospelý na 3 hviezdy, ktoré majú v skutočnosti zostal teraz. Hviezdičky sú prideľované v primerane malé množstvo, napríklad v českej republike existujú len dva jedálenské zariadenia na takéto ocenenia dosiahnutý, a to len na úvodnej celebrít.
Autori recenzií v návode, takže pokus, aby sa zabezpečilo, že menovitý reštaurácia naozaj uspokojiť aj jeden z najnáročnejších klientov. Súčasťou príručky je podobne sprostredkovanie z vybral špeciality pre každého z zaradil reštaurácie hodnotenie reštaurácie sa stane úplne anonymne, na zručnosť vašich pozrite sa dopredu správy, ako aj ich identity a dokonca aj počet zostáva zaradený. Príjmy celebrity, napriek tomu, bitka reštaurácia nekončí tam, vzhľadom k tomu, že na zachovanie skóre je často pre podniky oveľa náročnejšie, než jeho vidiny zisku. Kritériá Michelin volal, že pre skúšajúcich odhlásil menovitý reštaurácie približne každých 18 mesiacov, ako aj jeho posudok podľa pridané alebo zmenené.